Якісна та ефективна організація доступу до публічної інформації

Від якісної та ефективної організації доступу до публічної інформації залежить довіра громадян до органів влади.
Правові засади доступу до публічної інформації визначені Законом України від 13.01.2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації».
До Кіровоградської ОДПІ за січень - квітень 2015 року надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації
Серед запитів, що надійшли:
– від громадян – 3 (або 42,8 %);
– від юридичних осіб – 4 (або 57,2%).
Усі запити були своєчасно розглянуті, запитувачам інформації надано ґрунтовні відповіді по суті.
Із запитів, що надійшли - 5 були задоволені, в задоволенні 2 запитів було відмовлено (запит на інформацію щодо третіх осіб).
Нагадаємо, у задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
- розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
- не дотримано вимоги до оформлення та подання запиту на інформацію, а саме не зазначені: прізвище, ім’я по батькові запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер засобу зв’язку; загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит; підпис і дата (за умов подання письмового запиту).
Прес-служба Кіровоградської ОДПІ

Подписывайтесь на Кировоград: Все новости на одном портале Fotka.kr.ua
Новость не имеет комментариев